26 Aralık 2010 Pazar

Dünya Devi Barcelona

Dünyanın beklediği Barcelona - Real Madrid maçının üzerinden haftalar geçmesine rağmen maçın yankıları hala sürüyor. Nasıl sürmesin. O nasıl bir maç , Barcelona nasıl bir takım ,bu futbolcular nasıl böyle oynayabiliyor. Günümüzde Barcelona diyince hiç futboldan anlamayan insanların bile söyleyeceği bir kaç söz vardır mutlaka. Benim söylemek istediklerime gelirsek, Herkesin dünyanın devi olarak kabul ettiği bu takım gerçektende muazzam futbol oynuyor. Dünyanın en iyi oyuncularından oluşan bir karma takım yapın yinede bu takımın karşısında duramaz. Barcelona - Real Madrid maçını Barcelonanın kazanacağını düşünüyordum fakat bu kadar farklı olacağını tahmin edememiştim. Maçın bir saniyesini bile kaçırmak istemedim. 5-0 biten maç bir futbolsevere bu kadar keyif verebilirdi anca. Barcelonanın yaptığı pas trafiğine yıldızlar karması Real Madrid bile dayanamadı. Maç boyunca tehlikeli diyebileceğimiz atakları sayılıdır.C.Ronaldo nun bir röportajnda benimde arkamda Xavi İniesta olsun bende Messi kadar oynarım dediğine şahit olmuştum. Gerçekten de çok haklı bu 2 oyuncuyu hangi futbolcunun arkasına koyarsanız koyun o futbolcu kendinden beklenilen performansın çok üstüne çıkabilir. Taabiki Messi yi de unutmamak gerek. Gerçektende Dünyanın en iyi futbolcusu diyebiliriz. Daha top ayağına gelmeden bütün hesapları yapan bir futbolcu. Barcelona'dan bahsetcek olursak geçen hafta bir maçta 983 pas yapmışlar bu gerçekten kırılması çok zor bir rekor. 983 pası hiç ara vermeden yapsanız 10 dakikayı geçer. 3 milyon euro gibi komik bir rakama Afellay gibi çok yönlü bir futbolcuyu kadrosuna katan Barcelona sanırım 2011 yılınında en çok konuşulan takımı olucak. Bence bu muazzam kadroya sahip bu takımın tek bir eksiği var. O da sol bekleri Abidal. Taabiki bu benim görüşüm, katılmıyor olabilirsiniz. Bence Abidal bu pas trafiğini kaldırcak teknik kapasiteye sahip değil. Barcelonanın maçlarını kaçırmayan biri olarak Abidalin pas trafiğinde hep hata yaptığını görüyorum . Son olarak söyleyeceğim şey ise eğer Barcelona bu mevkiye Gareth Bale' i alabilirse gerçektende Barcelonanın önünde herkes diz çöker.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder